<~~>

ALLAH !

Tak tahu nak cakap macam mana.. Bila baca blog yg org tu tulis..

Nad !! Betul ke ?? Betul ke dia nak pakai purdah ??

Seriously.. Betul.. Lidah dah kena renjatan elektrik rasanya.. Kalau org betul2 tgk muka aku, dorg akan perasan mata aku berair.. Even skrg pon.. Tambah2 pulak pulak kat telinga ni sumbat dgn ADAMU.

NAD !! Ergh... By the way, I am really happy with you my friend.. Really really happy ! Oh mata.. sabar dulu..

ALYAANUR HAZWANI BT AZAHAR.
NURUL NADIAH BT MOHAMAD NAZEIR.

Dua org kawan aku yg lebih jauh meninggalkan aku. Aku je yg terkial-kial lagi. Mcm org br nak berlatih berjalan. Kejap nk buat, kejap tak pe lah.. esok-esoklah.. ALLAH ...

At least dorang walaupun tak buat.. tp ada niat.. Aku ?

Nmpk je tulisan dr Nadiah nie aku share ngan umi. Umi pun senyap kejap. Pastu br ckp blek. Itu pun hmm.. je..

Alya-------> Type yg happy-go-lucky.. Tp aku kenal dia mmg tak sehebat aku.. <dulu>. Sekarang? Family dia mmg problemo cket. Tapi dia kuat. Aku tahu tu.. Tahniah alya.. Tgh menaip ni.. dia hantar mesej la pulak.. Rasa mcm sikit je lg ni.. <sabar> Syahdu nya lah..

Nadiah------>Stok-susah- jumpa. The one that changed before the 12th hour comes. Kalau nak describe byk2 kang ko nangis la pulak.. Tp memangla.. Untung aku dapat jumpa kau la..

Sorang kat kajang utama, sorg kat Kedah. Yg ni pulak masih di sini. Masih mcm ni. Tak terniat lgsg nk be the better one. Fikir konon hidup pnjg lagi lah, apa lah.. Tapi lupa tntg hakikat yg kematian tu bila2 masa je.. Nak tunggu jugak org lain buat. Baru lah terhegeh-hegeh nak ikut.. Kan, wahai tuan punya diri? Haila.. mujahadah betul..  Btul la kan.. hidayah tu bila2 je Allah boleh bagi. Kat sape2 pun..

Tapi lps dah jd mcm ni, takkan nk terus mcm ni jgk kan hus? Kawan tu sekolah biasa je kut. But she gonna make the biggest changes. Tak terasa pape ke? She's one out of ten yg pakai tudung mcm tu.. Apa igt senang ke??

-----> Lebih kpd peringatan utk diri yg slalu lupa. Lalai dgn dunia.

I'll try my best. Ya ALLAH ! Berikan aku hidayah, taufiq dan nuur-Mu ya Allah..
Saayaaang kalian ! :)

Comments

Popular posts from this blog

Remaja..

SIAPAKAH..? (part 2)

quotes 1