SIAPAKAH..? (part 2)

*sambungan post lepas..

Time nak balik..dah pack2 semua tu, taiko kelas dgn bangganya ckp.. " haha! <gelak jahat tuh !> balik ni korang nangis masuk dorm.. frust takk ?"


Keesokannya.....

Sebelum rehat...

Perkara pertama berlaku dlm kls aku.. penyerbuan besar-besaran terhadap tukang cerita, Arif.. Lemas dia nak jwb soalan yg bertubi2 drpd penyerang hebat, iaitu kaum perempuan. Aku statik je kat tempat duduk.. tunjuk muka blur.. padahal dalam hati gelak-pecah-perut. Cukuplah hanya aku sorang yg tau.. Huh !

Haha ! Baru ko tau Rip.. langit tinggi rendah..

"Weh, dia org sini ke org Madinah?"
"Betul ke isteri dia..? Tah2 adik dia ke.. Ko biar betul.."
"Ah.. aku nak siasat..."

Mcm2 ragam kann? Dan arif dgn ijtihadnya menjawab soalan yg dismash dgn servis sampai keluar gelanggang.. <teruknya analogi aku..> Last2, 'mereka2' itu pun kalah.. (terdiam)


Semasa rehat....

Aku pergi PS. Tolong cikgu. Tengah khusyuk membelek album..masuklah rakan seperjuangan cikgu tu. The one yg dr Kedah. Nak menempah PS agaknya..

Cikgu PS pun tanya.. " Mna si **** ? Tak Nampak pun hari ni..?

Dah aku ada telinga dan mata kann.. Aku guna lah dua2. <heh~> Mata-----> tengok album. Telinga----->menguping. :) <oh jahatnya aku !>

Cikgu Kedah balas pertanyaan.. "Dia demam la hari ni.. Tadi pergi klinik dgn kwn dia.."

Mata aku menjadi bulat secara tiba-tiba.. Apakah..? <well,nak SPM.. hehe.. mestilah ikut skema kertas BM kann~>  Tapi mata kat album lagi la.. Gila nak buat pertunjukan mata depan 2 cikgu tu..


Selepas rehat....


"Weh ! Cikgu **** demam !"

Apakah..? <lagi sekali> Aku baru jejak kaki kanan masuk kelas weii ! Sebelah kaki lagi kat luar lagi kut..

Diorang dah tau.. ?! Mana..? Tak silap aku, aku sorang je tadi kat PS.. Ke canne?




Comments

Popular posts from this blog

Remaja..

quotes 1