JOZAN

You know what ? I'm JOZANNERS.. ! <haha>

JOZAN. Stand for JOHAN+ZIZAN. Kenapa minat mereka ? Banyak sebab. Dan salah satunya ialah their friendship. Suka sangat tengok persahabatan mereka. Dalam diam dah simpan angan2 nak ada sorang sahabat yg mcm tu..

Memang betul rasa nak nangis tengok ending LAWAK KE DER 2 utk slot JOZAN. Entah kenapa. Sejak tu memang preview balik citer ni kalau stress. Di sebalik lawak yg spontan tetap ada mesej yang tersirat.
 
 
 
 


Dan sejak tu jugak memang aku update tntg JOZAN. Kelakar dan tah-ape-ape bunyinya kan..? Mungkin org lain tak rasa. Mungkin jugak sebab aku tak pernah ada kawan mcm tu.. Yelah.. aku bab2 berkawan memang sikit je lagi nak fail. Tapi belum sampai tahap fail bawah tanah lagi laa.. Tu yg mcm jakun sikit tgk depa tuu.. <hehe> And that time, this time, right now, aku teringatkan dia. Siapa? Biarlah rahsia.. <err>

Pape pun, aku doakan persahabatan mereka kekal. Jangan hujan di tengah hari. Dan semoga jugak aku dpt seorg sahabat yg mcm tu jugak. The one that will lead me to the JANNAH. AAMIIN.. :)
 

Comments

Popular posts from this blog

Remaja..

SIAPAKAH..? (part 2)

quotes 1